مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-13سياسي

دبیر ستاد انتخابات کشور: سامانه شفافیت انتخابات رونمایی می شود


دبیر ستاد انتخابات کشوربا اشاره به سامانه شفافیت انتخابات گفت: در روزهای آینده این سامانه رونمایی خواهد شد و تاثیر به سزایی در انتخابات خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان اصفهان، محسن اسلامی، مدیرکل دفتر انتخابات و دبیر ستاد انتخابات کشور، در کارگاه آموزشی انتخابات بخشداران استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد که به میزبانی اصفهان در حال برگزاری است، ضمن محکوم کردن جنایت های رژیم سفاک صهیونیستی علیه مردم فلسطین، اظهار داشت: مردم مظلوم و بی دفاع غزه در برابر چشم همگان و رسانه ها متحمل سخت ترین و خشن ترین جنایت ها و نسل کشی می شوند.

وی ضمن اشاره به برگزاری فرآیند انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ادامه داد: در فرآیند انتخابات مجلس شورای اسلامی، هیأت های اجرایی به درستی عمل کردند.

اسلامی با بیان اینکه وزارت کشور براساس قانون بستر انتخابات را فراهم می کند و اجرای انتخابات را برعهده دارد، افزود: هیأت اجرایی متشکل از سه نفر ارکان حقوقی شامل فرماندار، رییس ثبت احوال و نماینده دادگستری به همراه هشت تن از معتمدان مردم یک شخصیت مستقل حقوقی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر ستاد انتخابات کشور: سامانه شفافیت انتخابات رونمایی می شود

دبیر ستاد انتخابات کشور: سامانه شفافیت انتخابات رونمایی می شود