مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:202023-10-29دانش

چاپ 3 مقاله محقق چهارمحال و بختیاری در یکی از مجلات برتر جهان


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: سه مقاله با موضوع سرطان از محمد چهل گردی دانش آموخته ژنتیک مولکولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در یکی از مجلات برتر جهان منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، فرشید خیری گفت: سه مقاله با موضوع سرطان از محمد چهل گردی دانش آموخته ژنتیک مولکولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در یکی از مجلات برتر جهان منتشر شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ادامه داد: محمد چهل گردی یکی از دانشجویان برجسته علمی در حوزه علوم زیستی و نانوتکنولوژی در ایران است که با تمرکز بر تحقیقات پیشرفته در موضوع ژنتیک مولکولی و مطالعات مرتبط با سرطان، دستاوردهای علمی زیادی را به دست آورده است.

وی افزود: محمد چهل گردی تحصیلات خود را در رشته علوم زیستی با گرایش ژنتیک مولکولی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد آغاز کرد.

خیری اضافه کرد: چهل گردی تا کنون 30 مقاله علمی را در ژورنال های معتبر بین المللی از جمله Cencer Molecular که نهمین مجله برتر در حوزه سرطان در جهان به شمار می آید منتشر کرده است.

وی بیان کرد: موضوع مقالات چاپ شده محمد چهل گردی بررسی پتانسیل سلول های بنیادی پلاسنتایی القا شده در درمان سرطان و پیشرفت نانوتکنولوژی برای بهبود درمان هدفمند سرطان و استفاده از درمان های مبتنی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ 3 مقاله محقق چهارمحال و بختیاری در یکی از مجلات برتر جهان

چاپ 3 مقاله محقق چهارمحال و بختیاری در یکی از مجلات برتر جهان