مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 17:452023-11-11ورزشي

شگفتی تاریخی ایران در جام جهانی فوتبال زیر 17 سال


شروع جام جهانی برای آینده های فوتبال ایران باورنکردنی بود.

- ملی پوشان نوجوان فوتبال کشورمان در نخستین بازی خود در جام جهانی زیر 17 سال، مقابل قهرمان جهان دست به کار بزرگی زدند و بازی باخته را با قدرت بردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، نخستین دیدار تیم فوتبال نوجوانان کشورمان در جام جهانی زیر 17 سال از ساعت 15:30 امروز (شنبه) آغاز شد و شاگردان حسین عبدی در ورزشگاه بین المللی جاکارتا برابر برزیل صف آرایی کردند و در پایان این دیدار، نوجوانان کشورمان مقابل قهرمان دوره گذشته این مسابقات با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسیدند.

رایان ویتور در دقیقه 28 و ابوالفضل زمانی در دقیقه 2+45 (گل به خودی) دو گل برزیلی ها را به ثمر رساندند و یعقوب براجعه در دقیقه 54، کسری طاهری در دقیقه 70 و اسماعیل قلی زاده در دقیقه 73 زننده سه گل ملی پوشان نوجوان کشورمان بودند.

تیم فوتبال نوجوانان کشورمان در 20 دقیقه نسخه مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات را پیچید.

شاگردان حسین عبدی در نیمه دوم این دیدار متحول شدند و با زدن سه گل پیاپی اجازه خودنمایی به برزیلی ها ندادند و توانستند دست به کار بزرگی بزنند و اولین پیروزی تاریخ فوتبال ما را مقابل برزیل رقم زدند.

ملی پوشان نوجوان کشورمان با ترکیب  آرشا شکوری، نیما اندرز، حسام نفری، عرفان درویش عالی، اسماعیل قلی زاده، امیرمحمد رزاق نیا، یع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شگفتی تاریخی ایران در جام جهانی فوتبال زیر 17 سال

شگفتی تاریخی ایران در جام جهانی فوتبال زیر 17 سال