مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 18:452023-11-11بين الملل

نقد «کتاب های درسی دانشگاهی درباره رژیم اشغالگر قدس - فلسطین»


نشست معرفی و نقد و بررسی «کتاب های درسی دانشگاهی درباره رژیم اشغالگر قدس - فلسطین: سیاست های آموزش و دانش در غرب» همزمان با هفته کتاب برگزار می شود.

- نقد کتاب های درسی دانشگاهی درباره رژیم اشغالگر قدس - فلسطین نشست معرفی و نقد و بررسی کتاب های درسی دانشگاهی درباره رژیم اشغالگر قدس - فلسطین: سیاست های آموزش و دانش در غرب همزمان با هفته کتاب برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران، معاونت پژوهش و منابع دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران همزمان با سی و یکمین دوره هفته کتاب و در راستای حمایت معنوی از آثار برگزیده سیزدهمین جشنواره ملّی پژوهش و فناوری، نشست معرفی و نقد و بررسی کتاب های درسی دانشگاهی درباره رژیم اشغالگر قدس - فلسطین: سیاست های آموزش و دانش در غرب را در آستانه جشنواره چهاردهم برگزار می کند.

این کتاب به زبان انگلیسی و توسط سیدهادی برهانی استادیار دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران تالیفو با عنوان Textbooks on Israel-Palestine: The Politics of Education and Knowledge in the West توسط انتشارات معتبر بین المللی I.

B.

Tauris منتشر شده است.

برهانی مهم ترین کتاب های درسی دانشگاهی مورد استفاده برای تدریس تاریخ فلسطین و رژیم صهیونیستی در دانشگاه های غرب را بررسی و تحلیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد «کتاب های درسی دانشگاهی درباره رژیم اشغالگر قدس - فلسطین»

نقد «کتاب های درسی دانشگاهی درباره رژیم اشغالگر قدس - فلسطین»