مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-03حوادث

سرقت و قتل، یک ساعت پس از آزادی از زندان


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارق یک دستگاه خودروی سواری سمند که حین سرقت باعث به قتل رسیدن مالک آن شده بود در عملیات کارآگاهان این پلیس خبر داد.

- حسین تُرکیان، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: 18 تیر ماه سال جاری مردی 54 ساله در خیابان کشاورزی اصفهان توسط سارق یک دستگاه خودرو مجروح و پس از چند روز در بیمارستان فوت می کند.

وی افزود: به دنبال این اتفاق پرونده ای در اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی استان اصفهان تشکیل و تیمی از کارآگاهان مجرب این پلیس تحقیقات وسیعی را در خصوص حادثه و شناسایی عامل قتل فرد مذکور انجام دادند.

ترکیان در تشریح جزییات حادثه گفت: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد مقتول هنگامی که از مغازه لوازم یدکی بیرون آمده متوجه می شود که فردی در حال سرقت خودروی وی است و او نیز بی درنگ از سمت شاگرد قصد وارد شدن به خودرو و تلاش برای ممانعت از سرقت آن می کند اما سارق خودرو به عمد اقدام به حرکات نمایشی کرده که در نتیجه فرد مذکور با خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان برخورد و به شدت مجروح می شود و پس از آن سارق خودرو را سرقت و از صحنه فرار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت و قتل، یک ساعت پس از آزادی از زندان

سرقت و قتل، یک ساعت پس از آزادی از زندان