مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 21:552023-11-18بين الملل

موج تظاهرات ضد صهیونیستی در سراسر انگلیس


تظاهرات در حمایت از فلسطین همچنان در انگلیس بی وقفه ادامه دارد و در جدید ترین رخداد، تظاهرکنندگان با برپایی تجمعی در برابر دفتر رهبر حزب کارگر این کشور از آتش بس در غزه حمایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، صدها تن از تظاهرکنندگان حامی فلسطین امروز شنبه در برابر دفتر کر استارمر ، رهبر حزب کارگر انگلیس در شهر لندن تجمع کرده و با اعتراض به موضع او در مخالفت با آتش بس در غزه، شعارهایی در حمایت از فلسطین سر دادند.

به نوشته خبرگزاری پرس اسوسیشن ، روز شنبه موج جدیدی از اعتراضات در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بار دیگر شهرهای سراسر انگلیس را فرا گرفته و در شهر لندن نیز معترضان با تجمع در محله کمدن در حمایت از فلسطین و علیه کر استارمر شعار داده و او را فرد به درد نخور خطاب کردند.

بیش از 100 تظاهرات طی روز شنبه در مناطق سراسر بریتانیا در حمایت از فلسطین و محکوم کردن رژیم صهیونیستی برگزار شد.

در شهر لندن تظاهرکنندگان ابتدا در مقابل ایستگاه قطار چوک فارم تجمع کرده و در ادامه به سمت محله کمدن و دفتر رهبر حزب کارگر راهپیمایی کردند.

تجمع کنندگان در برابر این دفتر علامت هایی را به نمایش گذاشتند که روی آنها نوشته شده بود: جنگ علیه غزه را متوقف کنید و عده ای دیگر از آنها هم پرچم های بزرگ فلسطین را تکان می دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج تظاهرات ضد صهیونیستی در سراسر انگلیس

موج تظاهرات ضد صهیونیستی در سراسر انگلیس