مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 09:312023-10-31سياسي

سالن 1200 نفری بانه با حصور رییس جمهور افتتاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، کمال خدری در نهمین جلسه شورای اداری بانه با دستور کار هماهنگی سفر رییس جهمور به شهرستان مرزی بانه، اظهار داشت: گازرسانی به دورترین نقطه صفر مرزی شهرستان بانه منتقل شده و تمام کوخ های صعب العبور از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند این یکی از مهم ترین خدمات نظام جمهوری اسلامی به مرزنشینان است.

فرماندار شهرستان بانه با اشاره به پدیده کوخ نشینی در شهرستان بانه گفت: اکثر مناطق این شهرستان کوخ نشین هستند که به تمام کوخ ها و مناطق صعب العبور گازرسانی شده و امسال اختتامیه گازرسانی در بانه برگزار می شود.

خدری با بیان اینکه شهرستان بانه به دیار اختیارالدینی ها معروف است، اظهار داشت: شهرستان بانه بیش از 170 هزار نفر جمعیت 84 کیلومتر مرز مشترک با اقلیم کردستان عراق  دارد.

وی افزود: در یک سال اخیر بیش از یک هزار میلیارد تومان پروژه در این شهرستان تعریف و اجرایی شده که این پروژه ها در زمینه های عمرانی خدماتی اجرایی شده است.

فرماندار شهرستان بانه گفت: امسال بیش از 30 کیلومتر راه روستایی در شهرستان بانه آسفالت شده و برای این پروژه ها بیش از 300 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

خدری با اشاره به سفر قریب الوقوع ریاست جهموری به شهرستان بانه گفت: تمام دستگاه های اجرای در شهرستان موظف هستند که تمام امکانات خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن 1200 نفری بانه با حصور رییس جمهور افتتاح می شود

سالن 1200 نفری بانه با حصور رییس جمهور افتتاح می شود