مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 15:502023-10-24سياسي

برآورد وجود 30 تا 35 هزار کودک کار و خیابانی در کشور


رییس کارگروه کودکان کار و خیابانی شورای اجتماعی کشور با اشاره به آمار بهزیستی مبنی بر شناسایی 12 تا 15 هزار کودک کار و خیابانی در کشور، گفت: برآورد ما این است که تعداد واقعی این کودکان بین 30 تا 35 هزار نفر باشد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس کارگروه کودکان کار و خیابانی شورای اجتماعی کشور با اشاره به آمار بهزیستی مبنی بر شناسایی 12 تا 15 هزار کودک کار و خیابانی در کشور، گفت: برآورد ما این است که تعداد واقعی این کودکان بین 30 تا 35 هزار نفر باشد.

حجت الاسلام مهدی ملکی در حاشیه کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان کرمانشاه که امروز(دوم آبان)با موضوع ساماندهی کودکان کار برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگاران ایسنا و ایرنا، اشاره ای به وضعیت کودکان کار در کشور داشت و افزود: یکی از مهمترین مشکلات ما در زمینه آسیب های اجتماعی جای خالی نظام جامع آماری دقیق و مشخص است که باعث می شود به ناچار به اطلاعاتی که دستگاه ها می دهند، اکتفا کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه کودکان کار و خیابانی نیز آمار دقیقی وجود ندارد، عنوان کرد: بر اساس اعلام سازمان بهزیستی حدود 12 تا 15 هزار کودک کار در کشور شناسایی شده که پرونده دارند، اما برآورد ما این است که تعداد واقعی کودکان کار در کشور حدود 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد وجود 30 تا 35 هزار کودک کار و خیابانی در کشور

برآورد وجود 30 تا 35 هزار کودک کار و خیابانی در کشور