مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 13:502023-10-23حوادث

پولشویی سارقان با فروش ارز های زائران


دادستان قم 40 فقره سرقت و کیف قاپی، سرقت مسلحانه در شب با چاقو، سرقت موتورسیکلت، پولشویی و مساعدت درخلاصی متهم از محاکمه را از عناوین اتهامی این پرونده در کیفرخواست صادره عنوان کرد و بر ضرورت برخورد قضایی قاطع و مقابله با سارقان بالاخص سرقت از زوار و .

- به گزازش تابناک، اعضای یک باند خشن که با چاقو و قمه از زائران و مسافران عرب زبان در قم سرقت می کردند در حالی دستگیر شدند که تاکنون به زورگیری از 40 نفر اعتراف کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن غریب دادستان عمومی و انقلاب قم در تشریح این خبر گفت: دو متهم این پرونده با استفاده از موتورسیکلتی بدون پلاک و با سر و صورت پوشیده در مناطق پر ازدحام و پرتردد که امکان فرار آن ها بیشتر بوده است اقدام به سرقت های متعدد کیف و تلفن همراه زائران عرب زبان به طور خاص درمحل تقاطع عمار یاسر، خیابان انقلاب، سه راه خورشید، خیابان اراک و خیابان معلم می کردند.

دادستان قم با اشاره به اینکه زوار عرب زبان اغلب کیف پول و مدارک خود را در کیف بندی جلوی گردن می اندازند افزود: اگر مالباخته در مقابل آن ها مقاومت می کرد با چاقو بند کیف وی را می بریدند و به سرعت از محل متواری می شدند.

با ادامه سرقت های سریالی، تیم اداره عملیات ویژه آگاهی با استقرار متناوب در محل سرقت، متهمین را شناسایی کردند، اما سارقان قصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پولشویی سارقان با فروش ارز های زائران

پولشویی سارقان با فروش ارز های زائران