مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-12اجتماعي

بارش پراکنده باران در تهران از چهارشنبه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تحلیل الگو های همدیدی، طی پنج روز آینده آسمان استان تهران صاف تا قسمتی ابری، - اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش پراکنده باران از بعد از ظهر چهارشنبه (24 آبان ماه) و کاهش نسبی دما خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تحلیل الگو های همدیدی، طی پنج روز آینده آسمان استان تهران صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد و در مناطق پرتردد شهری در بعضی ساعات همراه با غبار محلی و کاهش کیفیت هوا همراه خواهد بود.

در روز های دوشنبه و سه شنبه (22 و 23 آبان ماه) افزایش غبار محلی مورد انتظار است، اما از بعد از ظهر چهارشنبه تا روز پنجشنبه (24 و 25 آبان ماه) افزایش ابر و گاهی بارش پراکنده پیش بینی می شود.

روز های چهارشنبه و پنجشنبه کاهش نسبی دما در سطح استان دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای صفر درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش پراکنده باران در تهران از چهارشنبه

بارش پراکنده باران در تهران از چهارشنبه