مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 16:302023-11-15سياسي

زنگ کتاب در مدرسه امید انقلاب اردبیل نواخته شد


همزمان با طلیعه سی و یکمین دوره هفته کتاب، کتاب خوانی و کتاب دار، زنگ کتاب در مدرسه امیدانقلاب اردبیل نواخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی کتابخانه های عمومی اردبیل، کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پروش استان اردبیل در مراسم نواخته شدن زنگ کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: آینده جامعه با دست توانمند دانش آموزان و دانشجویان علاقه مند به مطالعه بسیار روشن تر و پیشرفته تر خواهد شد.

وی با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی افزود: امنیت امروز در سایه نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه و ارتش مقتدر تامین شده و دانش آموزان ما در کمال آرامش و امنیت در مداس حاضر می شوند و این در حالی است که در منطقه فلسطین و به ویژه غزه، نزدیک به 6 هزارنفر دانش آموز در روزهای اخیر شهید شده اند.

صفری ضمن گرامیداشت یاد این شهدا و ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین گفت: زنگ مطالعه و کتاب امسال در مدرسه امید انقلاب اردبیل با شعار مرگ بر اسراییل و آمریکا و در حمایت از مردم بی پناه غزه به صدا درآمد.

مسیر روشن و راه درست زندگی با خواندن و مطالعه ترسیم می شود پروانه رضاقلیزاده، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: روز 24 آبان در جهت بزرگداشت علامه طباطبایی فیلسوف ایرانی به عنوان روز کتاب، کتاب خوانی و کتاب دار معر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ کتاب در مدرسه امید انقلاب اردبیل نواخته شد

زنگ کتاب در مدرسه امید انقلاب اردبیل نواخته شد