مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 21:402023-11-18بين الملل

دم خروسی که سوناک را رسوا کرد!


اقدام سوناک در برکناری وزیر کشور افراطی و یا بیان ادعاهای بشردوستانه در حمایت از غزه صرفا اقداماتی ظاهری برای فرار از سقوط بوده و در عمل هیچ تغییری در مواضع ضدبشری او و دولتش ایجاد نشده است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- نورنیوز نوشت: با گذشت بیش از چهل روز از مقاومت مردم غزه در برابر جنایات گسترده رژیم صهیونیستی، برخی تغییر رفتارها از سوی حامیان غربی رژیم صهیونیستی جای تامل دارد.

  در همین خصوص؛ ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس که پیشتر در سفر به سرزمین های اشغالی رسما عنوان کرده بود بسیار خوشحال است که در روزهای سخت در کنار دوستان اسراییلی خود قرار دارد، در روزهای گذشته سوئلا براورمن وزیر کشور را برکنار و جیمز کلورلی وزیر خارجه را جایگزین او کرد.

او سکان وزارت امورخارجه انگلیس را نیز به دیوید کامرون سپرد.

  این تغییرات در شرایطی صورت گرفت که براورمن مواضعی به شدت نژادپرستانه و افراطی در حمایت از رژیم صهیونیستی و محکومیت تظاهرکنندگان انگلیسی حامی فلسطین اتخاذ کرده بود و کلورلی نیز با مشروع دانستن کشتار غزه، موجب ناکامی سیاست خارجی انگلیس به ویژه در کشورهای اسلامی و عربی شده بود.

سوناک برای نشان دادن تغییر ریل، با اعتراف به آمار بالای تلفات مردم فلسطین در جنگ غزه تاکید کرده که رژیم صهیونیستی باید مطابق قوانین بین المللی رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دم خروسی که سوناک را رسوا کرد!

دم خروسی که سوناک را رسوا کرد!