مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 08:102023-11-18پزشكي

ادامه تحصیل دانشجویان علوم پزشکی شاغل به تحصیل در دانشگاه های روسیه «حضوری» شد


مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی با صدور اطلاعیه ای شرط ادامه تحصیل دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاههای مورد تایید وزارت متبوع در کشور روسیه - ورودیهای سال تحصیلی 2022-2021 و ماقبل آن را اعلام کرد.

- ادامه تحصیل دانشجویان علوم پزشکی شاغل به تحصیل در دانشگاه های روسیه حضوری شد مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی با صدور اطلاعیه ای شرط ادامه تحصیل دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاههای مورد تایید وزارت متبوع در کشور روسیه - ورودیهای سال تحصیلی 2022-2021 و ماقبل آن را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن اطلاعیه مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت آمده است: پیرو اطلاعیه های قبلی و با در نظر گرفتن شرایط بازگشایی مرز کشور روسیه پس از رفع محدودیت های تردد کرونایی در تابستان 1400 و طولانی شدن روند صدور ویزای تحصیلی توسط کشور روسیه پس از بازگشایی مرز، به اطلاع می رساند مطابق مصوبه شورایعالی ارزشیابی مورخ 1402/8/17 آخرین مهلت جهت ادامه تحصیل بصورت حضوری در دانشگاههای مورد تایید در آن کشور، تا پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 2022-2021 می باشد.

بر این اساس مدارک کلیه دانشجویانی که تا پایان این نیمسال موفق به اخذ ویزا و عزیمت به آن کشور و ادامه تحصیل بصورت حضوری گردیده اند، طبق ضوابط قابل ارزشیابی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه تحصیل دانشجویان علوم پزشکی شاغل به تحصیل در دانشگاه های روسیه «حضوری» شد

ادامه تحصیل دانشجویان علوم پزشکی شاغل به تحصیل در دانشگاه های روسیه «حضوری» شد