مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 12:352023-10-24سياسي

لزوم هم افزایی دستگاه های اجرایی برای کاهش تاثیرات تغییرات اقلیمی


رییس سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تاثیرات تغییرات اقلیمی بر جهان، خواستار همکاری و هم افزایی دستگاه های اجرایی برای کاهش مخاطرات این پدیده جوی بر کشورمان شد.

- رییس سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تاثیرات تغییرات اقلیمی بر جهان، خواستار همکاری و هم افزایی دستگاه های اجرایی برای کاهش مخاطرات این پدیده جوی بر کشورمان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سحر تاجبخش در مراسم روز جهانی مبارزه با تغییر اقلیم که امروز در دانشکده بهداشت و ایمنی برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس اطلاعات هیات بین الدول تغییرات اقلیمی طی دوره 30 ساله تغییرات اقلیمی بیشترین تاثیر را بر اروپا و پس از آن آسیا گذاشته است.

بررسی تغییرات اقلیمی در سال 2022 نشان می دهد که به ویژه در خاورمیانه و شمال آفریقا روند افزایش دما و تعداد روزهای گرم رخ داده است علاوه بر آن شاهد افزایش بارش های سیلابی در برخی مناطق آسیا و خاورمیانه بوده ایم.

از سوی دیگر افزایش خشکسالی نیز در این مناطق رخ داده است.

وی با بیان اینکه در ایران تقریبا در جنوب کشور با افزایش بارش مواجه بوده ایم، تصریح کرد: ممکن است مقدار این بارش ها زیاد باشد و حتی به سیلاب منجر شود.

تاجبخش با اشاره به اینکه یکی از مهمترین پدیده های ناشی از تغییرات اقلیمی، افزایش رخداد پدیده های حدی اظهار کرد: از جمله این پدیده ها می توان به امو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم هم افزایی دستگاه های اجرایی برای کاهش تاثیرات تغییرات اقلیمی

لزوم هم افزایی دستگاه های اجرایی برای کاهش تاثیرات تغییرات اقلیمی