مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-04حوادث

12 سرکرده شبکه شاهدان دروغین در گلستان دستگیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو حیدر آسیابی روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از چند ماه کار اطلاعاتی و میدانی پرسنل حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان، - رییس کل دادگستری استان گلستان با اشاره یه ضرورت همراهی بیشتر مردم برای شناسایی مخلان حوزه عدالت گفت: با هوشیاری پرسنل حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان سرکرده شبکه باند های شاهدان دروغین در گلستان دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو حیدر آسیابی روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از چند ماه کار اطلاعاتی و میدانی پرسنل حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان، سرکرده های یک شبکه گسترده شاهدان دروغین شناسایی و دستگیر شدند.

رییس کل دادگستری گلستان افزود: اعضای این شبکه در قالب 6 باند در شهر های گرگان، گنبدکاووس، آزادشهر، آق قلا، علی آبادکتول و خان ببین، شاهدان دروغین را ساماندهی کرده و با حضور در دادگاه ها و دادسرا های استان، در ازای دریافت پول، به نفع یکی از طرفین دعوی، شهادت دروغ می دادند.

وی گفت: 12 سرکرده این 6 باند که با یکدیگر در ارتباط بودند، شناسایی و دستگیر شده اند و تحقیقات بیشتر برای شناسایی دیگر اعضای این شبکه ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 سرکرده شبکه شاهدان دروغین در گلستان دستگیر شدند

12 سرکرده شبکه شاهدان دروغین در گلستان دستگیر شدند