مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 12:502023-10-30ورزشي

خواهر شهید فهمیده: دانش آموزان با سواد رسانه ای ابزار رسانه ای را نابود کنند


خواهر شهید فهمیده با تاکید بر اینکه 36 هزار شهید دانش آموز الگو هستند، گفت: دختران امروز حجاب و عفاف شما نماینده دختران اسلامی است و امروز باید شما فرزند ایثار و مقاومت بودن را در جامعه ترویج کرده و با سواد رسانه ای ابزار رسانه ای دشمن را نابود کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فرشته فهمیده، خواهر شهید محمدحسین فهمیده امروز در مراسم اجتماع بزرگ نسل طوفان که با حضور 10 هزار دانش آموز دختر در سالن ورزشی شهید پورشریفی برگزار شد، اظهار کرد: امروز روز نوجوان و روز بسیج  دانش آموزی و سالروز شهادت نوجوان سیزده ساله است.

  وی با بیان اینکه دانش آموزان در دفاع مقدس در کنار پدران و برادران به سمت دفاع مقدس رفتند تا از میهن و خاک خودشان در برابر ظالم دفاع کنند، گفت: من امروز خشنودم که در این جمعی هستم که برای نوجوانان این نسل است.

  خواهر شهید فهمیده ابراز کرد: امروز از خداوند می خواهم تا همه کسانی که مسوول تربیت نسل امروز هستند یاری کند تا بتوان نسل خوبی تربیت کنند.

وی به بیانات رهبر کبیر انقلاب در رابطه با شهید فهمیده اشاره کرد و گفت: ایشان فرموده اند رهبر ما آن طفل سیزده ساله ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم بزرگ تر است، با نارنجک، خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواهر شهید فهمیده: دانش آموزان با سواد رسانه ای ابزار رسانه ای را نابود کنند

خواهر شهید فهمیده: دانش آموزان با سواد رسانه ای ابزار رسانه ای را نابود کنند