مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 21:202023-10-24بين الملل

شکایت 33 ایالت آمریکا از اینستاگرام بابت ضربه زدن به سلامت روان جوانان


ده ها ایالت در آمریکا از شرکت متا و شرکت زیرمجموعه آن اینستاگرام بابت دامن زدن به بحران سلامت روان در میان جوانان و نوجوانان شکایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ده ها ایالت در آمریکا از شرکت متا پلتفرمز و شرکت زیرمجموعه آن، اینستاگرام بابت دامن زدن به بحران سلامت روان در میان جوانان و ماهیت اعتیادگونه بسترهای رسانه ای آن شکایت کردند.

در شکایت نامه ای که در یک دادگاه فدرال در شهر اوکلند ایالت کالیفرنیا تنظیم شده 33 ایالت از جمله کالیفرنیا و ایلینویز تنظیم شده آمده این شرکت خوشه ای فناوری به طور مکرر عموم مردم را درباره مخاطرات محسوس بسترهای خود فریب داده و آگاهانه کودکان کم سن و سال و نوجوان ها را به سمت استفاده های وسواس گونه و اعتیادآور از شبکه های اجتماعی سوق داده اند.

در این بیانیه آمده است: متا برای اغوا کردن، درگیر کردن و در نهایت به دام انداختن جوانان و نوجوانان به فناوری های قدرتمند و بی سابقه ای متوسل شده است.

انگیزه متا، سود است.

شرکت متا ادعا می کند سیاست هایی برای امن کردن فضای آنلاین برای نوجوانان دنبال می کند.

این شرکت در بیانیه ای گفت: بسیار متاسفیم که این دادستان ها به جای همکاری سازنده با شرکت های فعال در تمامی بخش های صنعت به منظور ایجاد استانداردهای شفاف و متناسب با سن برای برنامه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت 33 ایالت آمریکا از اینستاگرام بابت ضربه زدن به سلامت روان جوانان

شکایت 33 ایالت آمریکا از اینستاگرام بابت ضربه زدن به سلامت روان جوانان