مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-01سياسي

رییس قوه قضاییه: با قانون موجود هم می توان با بی حجابی برخورد کرد


بعد از اغتشاشات سال گذشته گفتم، ما الان قانون برای حجاب داریم و به این قوانین عمل کنیم تا به قانون دیگری برسیم، الان هم دوباره می گویم نیروی انتظامی با این جریان که جرم مشهود است می تواند برخورد کند و قوه قضاییه هم می تواند جریمه کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای ظهر امروز در دیدار با اقشار مختلف مردم استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: همه از شهدا یاد می کنیم، اما این یاد کردن به تنهایی کافی نیست و باید برای تداوم راه شهدا تلاش کنیم.

وی با گرامیداشت یاد جانبازان بیان داشت: از اسراء یاد کنیم که در بدترین اردوگاه های صدام شکنجه دیدند و چه بسا رنج بعضی از خانواده های شهید، جانباز و آزاده کمتر از آنها نبوده است.

رییس قوه قضاییه ادامه داد: امروز مسؤولیت سنگینی را تک تک ما کارگزاران نظام بر عهده داریم و خانواده شهدا، آزادگان و ایثارگران نیز برای حفظ ارزش های اسلامی و حراست از خون شهدا و ایثارگاران مسؤولیت بسیار سنگینی بر عهده دارند.

محسنی اژه ای با اشاره به اینکه مردم غزه در محاصره شدیدترین فشارها قرار دارند، خطاب به خانواده شهدا گفت: شما خوب می فهمیدید، این بمباران ها و شرارت هایی که جریان صهیونیستی غاصب اسراییلی به حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه: با قانون موجود هم می توان با بی حجابی برخورد کرد

رییس قوه قضاییه: با قانون موجود هم می توان با بی حجابی برخورد کرد