مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 19:402023-11-18سياسي

امام جمعه کرج: مدیران آموزش و پرورش به سند ملی تحول بنیادین مسلط باشند


نماینده ولی فقیه در استان البرز به سند ملی تحول بنیادین آموزش وپرورش اشاره کرد و گفت: تمام مدیران، معاونین و معلمان آموزش وپرورش باید به این سند مسلط بوده و بر اساس مسیر ترسیم شده در آن طی طریق کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش وپرورش، امروز (شنبه) با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با حضرت آیت الله حسینی همدانی دیدار و گفت وگو کرد.

آیت الله حسینی همدانی، در این جلسه ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها به بیان مناقب و سجایای این بانوی زاهده و عابده پرداخت.

وی در ادامه بابیان اینکه البرز به دلیلی هم جواری با پایتخت همواره زیر سایه تهران بوده و کمتر به آن توجه شده است، گفت: استان از درآمدهای خوبی برخوردار است اما متأسفانه ازلحاظ تخصیصات اعتباری وضعیت خوبی ندارد و این سبب شده تا ما در البرز دچار مشکلات بسیاری باشیم.

امام جمعه کرج در ادامه به اهمیت آموزش وپرورش پرداخت و با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در این رابطه، عنوان کرد: رهبری دربیانی می فرمایند: عبور از گردنه های پیشرفت بدون آموزش وپرورش ممکن نیست .

حسینی همدانی در ادامه به سند ملی تحول بنیادین آموزش وپرورش اشاره کرد و گفت: تمام مدیران، معاونین و معلمان آموزش وپرورش باید به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: مدیران آموزش و پرورش به سند ملی تحول بنیادین مسلط باشند

امام جمعه کرج: مدیران آموزش و پرورش به سند ملی تحول بنیادین مسلط باشند