مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-20فرهنگي

پیام رییس سازمان سینمایی به دومین جشنواره آموزشگاه های آزاد سینمایی


محمد خزاعی مشاور وزیر و رییس سازمان سینمایی در پیامی به دومین جشنواره سراسری آموزشگاه های آزاد سینمایی عنوان کرد: آموزشگاه های آزاد سینمایی باید محلی برای پرورش توامان جوانان متخصص و متعهد باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد خزاعی در آستانه برگزاری این رویداد در پیامی بیان کرد: سینما به مفهوم یک هنر، ساحت گسترده و عمیقی است که چشم اندازهای وسیعی را تحت تسلط خود دارد.

هنر آرمانی، هنر انسان سازی است.

اعتقاد به خصیصه ی انسان زایی هنر، که به الگوآفرینی های فردی و جمعی منتج می شود، افق مطلوب رویکردهای آموزشی تولیت دولتی فرهنگ و هنر است که علاوه بر ترویج مهارت ها به تجلی معرفت و معنویت چشم دارد.

  این بزرگترین دستاورد هنر دینی است که مبتنی بر دانش محوری و تجربیات موروثی، به اقناع علمی و ارتقای ذوقی و نوسازی آموزشی هدایت می شود.

  تقویت علمی، مهارتی و رقابت آفرینی از مهمترین مولفه های تحکیم و تثبیت آموزشگاه های آزاد سینمایی محسوب می شود که این نقش موثر را سازمان امور سینمایی به عنوان تکلیفی حمایتی و رویکردی نتیجه محور، برعهده گرفته است.

در هنگامه ای که تکنولوژی هر ساعت ما را به ضیافت تازه ای از  غافل گیری و شگفتی می برد، لزوم توجه به آموزش و راهکارهای استفاده بهینه از آن در سینمای ایران بیش از پیش احساس می شود و بدیهی است که آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس سازمان سینمایی به دومین جشنواره آموزشگاه های آزاد سینمایی

پیام رییس سازمان سینمایی به دومین جشنواره آموزشگاه های آزاد سینمایی