مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 09:552023-11-20سياسي

تقدیر فرمانده کل سپاه از عملکرد فرمانده قرارگاه مسکن سپاه روح الله استان مرکزی


مسوول روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح الله استان مرکزی گفت: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اهدای لوح تقدیر از تلاش های فرمانده سپاه روح الله به عنوان فرمانده قرارگاه مسکن سپاه استان مرکزی تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، احمد شهرجردی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح الله استان مرکزی از تقدیر فرمانده کل سپاه از عملکرد فرمانده قرارگاه مسکن سپاه روح الله استان مرکزی خبر داد.

وی با اشاره به عملکرد سپاه استان مرکزی در حوزه تأمین مسکن کارکنان گفت: با توجه به تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا در حوزه تامین مسکن، سپاه روح الله استان مرکزی ساخت مسکن پرسنل و کارکنان خود را در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده، اجرای پروژه یک هزار و 342  واحدی در کوی سردار شهید سلیمانی اراک از سوی شرکت جهاد خانه سازی آغاز شد که خود به توسعه طرح مسکن ملی که از سوی دولت در دست اجراست کمک شایانی کرد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: چندی پیش در سفر وزیر کشور به استان مرکزی فاز اول این پروژه که 144بود به متقاضیان تحویل شد.

شهرجردی یادآور شد: باتوجه به عملکرد فرماندهی سپاه استان و دغدغه مندی وی درخصوص تأمین مسکن پرسنل و کارکنان مجموعه این پروژه ضمن اینکه براساس اعلام پیمانکار از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر فرمانده کل سپاه از عملکرد فرمانده قرارگاه مسکن سپاه روح الله استان مرکزی

تقدیر فرمانده کل سپاه از عملکرد فرمانده قرارگاه مسکن سپاه روح الله استان مرکزی