مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-09پزشكي

تجربیان جدید ذهن و مغز با برون سپاری فرایندها در قالب ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی


به اعتقاد استاد دانشگاه تهران هوش مصنوعی موجب برون سپاری فرایندها در مغز شده و تجربه برون سپاری فرایندهای شناختی سطح بالا، تجربه جدیدی برای ذهن یا مغز انسان است و به احتمال قوی افزایش این روند در سال های آینده تاثیر جدی تری بر ذهن و رفتار انسان خواهد گذاشت.

- به اعتقاد استاد دانشگاه تهران هوش مصنوعی موجب برون سپاری فرایندها در مغز شده و تجربه برون سپاری فرایندهای شناختی سطح بالا، تجربه جدیدی برای ذهن یا مغز انسان است و به احتمال قوی افزایش این روند در سال های آینده تاثیر جدی تری بر ذهن و رفتار انسان خواهد گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جواد حاتمی استاد دانشگاه تهران در نشست تخصصی هوش مصنوعی و خلاقیت های انسانی که در سالن همایش مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار شد، گفت: فضای زندگی انسان در سال های اخیر دچار تغییراتی اساسی شده است.

این تغییرات از سه جهت با تغییرات سایر دوره ها متفاوت است.

وی هوشمند شدن، مجازی شدن و شبکه ای شدن را از جنبه های تغییر در دنیای معاصر دانست و گفت: دنیایی که در آن زندگی می کنیم به سرعت در حال مجازی شدن، شبکه ای شدن و هوشمند شدن است به گونه ای که امروزه بخش قابل توجهی از جمعیت جهان، بسیاری از امور روزمره خود را از طریق تلقن های هوشمند و با استفاده از برنامه های کاربردی برخط انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربیان جدید ذهن و مغز با برون سپاری فرایندها در قالب ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی

تجربیان جدید ذهن و مغز با برون سپاری فرایندها در قالب ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی