مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-12ورزشي

رقابت ربات های زیردریایی بدون سرنشین در دانشگاه یزد


رقابت ربات های زیردریایی بدون سرنشین در گام دوم از مسابقات جام آبی یزد با حضور تیمهای منتخب دانشگاه های مختلف کشور هفته جاری در دانشگاه یزد برگزار می شود.

- ایسنا/یزد رقابت ربات های زیردریایی بدون سرنشین در گام دوم از مسابقات جام آبی یزد با حضور تیمهای منتخب دانشگاه های مختلف کشور هفته جاری در دانشگاه یزد برگزار می شود.

عباس کلانتری رییس دانشگاه یزد امروز یکشنبه ( 21 آبان) در نشست با اصحاب رسانه در رابطه با برگزاری لیگ جام آبی یزد، گفت: این رویداد کشوری که برای دومین سال در دانشگاه یزد در حال برگزاریست، یک رویداد بسیار مهم با رویکرد شاخص پروری است.

وی برگزاری چنین رویدادهایی را در تشکیل تیم های مهارتی، علمی و حرفه ای بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: این رویداد نمونه ای از تحقق شعار خواستن، توانستن است .

کلانتری با اشاره به اجرای طرح بورسیه شغلی صنایع در دانشگاه از سال گذشته، گفت: قطعاً این رویداد نیز می تواند همانند طرح بورسیه شغلی منجر به پیوند موثر دانشگاه با صنعت شود.

وی حضور تیم هایی از دانشگاه های معروف کشور در این رقابتها را موید موفقیت عوامل برگزاری این رویداد خواند و ابراز امیدواری کرد که این رویداد که برند آن به نام دانشگاه یزد ثبت شده است، پایه گذار رویدادهایی در سطح فراتر و بزرگتری باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت ربات های زیردریایی بدون سرنشین در دانشگاه یزد

رقابت ربات های زیردریایی بدون سرنشین در دانشگاه یزد