مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 15:102023-10-26بين الملل

اردوغان: سکوت جهان در برابر کشتار جمعی اسراییل در غزه شرم آور است


رییس جمهور ترکیه در گفت وگو تلفنی با رهبر کاتولیک های جهان گفت، حملات رژیم صهیونیستی به غزه به حد یک کشتارجمعی رسیده و سکوت جامعه بین المللی در این خصوص «شرم آور» است.

- رییس جمهور ترکیه در گفت وگو تلفنی با رهبر کاتولیک های جهان گفت، حملات رژیم صهیونیستی به غزه به حد یک کشتارجمعی رسیده و سکوت جامعه بین المللی در این خصوص شرم آور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه در گفت وگوی تلفنی امروز (پنجشنبه) خود با پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان، از کشتار مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرد.

اداره ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه با انتشار بیانیه ای در شبکه اجتماعی ایکس، به نقل از اردوغان نوشت: همه باید از تلاش ها جهت ارائه کمک های بی وقفه به غیرنظامیان بی گناه در غزه حمایت کنند.

اردوغان در ادامه تماس تلفنی خود با پاپ فرانسیس مجددا تاکید کرد که راه حل دائمی این مناقشه تنها از طریق ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی حاصل خواهد شد.

رییس جمهور ترکیه که کشورش اخیرا روابط با رژیم صهیونیستی را بهبود ببخشیده، لحن انتقادی خود را نسبت به حملات این رژیم علیه غزه افزایش داده و گفته است: حملات اسراییل در غزه به حد کشتار جمعی رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: سکوت جهان در برابر کشتار جمعی اسراییل در غزه شرم آور است

اردوغان: سکوت جهان در برابر کشتار جمعی اسراییل در غزه شرم آور است