مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 17:452023-10-25اقتصادي

توجه به مباحث مصرف انرژی و پدافند غیرعامل در ساختمان سازی


مدیر کل راه و شهرسازی فارس از توجه به مباحث 19 و 21 مقررات ملی ساختمان خبر داد و گفت: این مباحث به ترتیب ضوابط مرتبط با صرفه جویی در مصرف انرژی در ساختمان و همچنین پدافند غیر عامل را شامل می شود.

- ایسنا/فارس مدیر کل راه و شهرسازی فارس از توجه به مباحث 19 و 21 مقررات ملی ساختمان خبر داد و گفت: این مباحث به ترتیب ضوابط مرتبط با صرفه جویی در مصرف انرژی در ساختمان و همچنین پدافند غیر عامل را شامل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود رضا طالبان امروز، 3 آبان ماه در همایش ملی مدیریت انرژی در ساختمان در شیراز گفت: مباحث 19 و 21 مقررات ملی ساختمان که به ترتیب ضوابط مرتبط با صرفه جویی در مصرف انرژی در ساختمان و همچنین پدافند غیر عامل را شامل می شود به شکل ویژه در استان دنبال می کنیم.

وی افزود: امروز در بحث نهضت ملی مسکن سهم استان فارس از این طرح 150 هزار واحد است که در همین راستا یک تیم را مستقل از سایر مباحث از جمله حوزه تامین زمین، پروانه های ساختمانی و آماده سازی ها را به مبحث 19 مقررات ملی ساختمان اختصاص داده ایم که بر روی این موضوع کار می کنند.

طالبان با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن با طرح مسکن مهر تفاوت هایی دارد، گفت: ما ساخت و سازها را در طرح نهضت ملی مسکن به سمت یک طبقه و 2 طبقه سوق داده ایم و فقط در چند شهر به شکل چهار و پنج طبقه در حال اجرا است، لذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به مباحث مصرف انرژی و پدافند غیرعامل در ساختمان سازی

توجه به مباحث مصرف انرژی و پدافند غیرعامل در ساختمان سازی