مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 16:452023-10-30سياسي

اعلام آمادگی دیوان عدالت اداری برای بهره گیری از هوش مصنوعی


در دیوان این تمایل همراه با جدیت و اهتمام وجود دارد که در راستای اجرای سند تحول و تعالی از ظرفیت سامانه های ایجاد شده در فضای فناوری اطلاعات قوه قضاییه نهایت بهره برداری به عمل آید و آمادگی خود را جهت اجرای آزمایشی بهره گیری .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، نشست کمیته استانداردسازی سامانه های قضایی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با حضور قضات و مهندسین حوزه فناوری جهت بررسی موضوعات مرتبط با دیوان عدالت اداری برگزار شد.

 جلسه کمیته استانداردسازی سامانه های قضایی با حضور حجت الاسلام حکمتعلی مظفری، رییس دیوان عدالت اداری و محمد کاظمی فرد رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه تشکیل شد.

  این کمیته که زیرمجموعه شورای راهبردی دادرسی الکترونیک است، دارای سابقه دیرینه بیش از ده سال بوده که اعضای آن متشکل از قضات باتجربه و آشنا به حوزه فناوری و تعدادی از مهندسان و کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات قوه قضاییه است و هر اقدام تحولی در سامانه های قضایی ضرورت داشته باشد، جهت بررسی کارشناسی نخست به این کمیته ارجاع و برنامه نویسان و متخصصان حوزه فناوری بر اساس مصوبات این کمیته تغییرات را در سامانه ایجاد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی دیوان عدالت اداری برای بهره گیری از هوش مصنوعی

اعلام آمادگی دیوان عدالت اداری برای بهره گیری از هوش مصنوعی