مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 08:552023-11-14بين الملل

هشدار سازمان های حقوق بشری به واشنگتن درباره ارسال مهمات به تل آویو


ده ها سازمان حقوق بشری در آمریکا به دولت جو بایدن در خصوص ارسال گلوله های توپ 155 میلی متری برای رژیم صهیونیستی و تشدید جنایات علیه مردم غزه در نتیجه این اقدام هشدار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بیش از 30 سازمان آمریکایی حامی حقوق بشر و مذهبی در نامه ای برای لوید آستین ، وزیر دفاع این کشور خواستار لغو برنامه پنتاگون برای اعطای گلوله های 155 میلی متری توپ به ارتش رژیم صهیونیستی شدند؛ کمک تسلیحاتی که قرار است با برداشت از انبار تسلیحات ویژه آمریکا در فلسطین اشغالی انجام شود.

این سازمان ها شامل آکسفام آمریکا ، عفو بین الملل و مرکز حمایت از غیرنظامیان در جنگ در نامه هشدار آمیز خودشان تصریح کردند: تحت شرایط کنونی، اینکه این مهمات در اختیار دولت اسراییل قرار بگیرد باعث تضعیف حمایت ها از غیرنظامیان، تضعیف احترام به حقوق بشر بین المللی و تضعیف اعتبار دولت بایدن می شود.

به طور خلاصه، تصور این سناریو که در ضمن شلیک گلوله های 155 میلیمتری توپ به غزه، حقوق بشر بین المللی هم رعایت شود، سخت است.

دولت آمریکا در پی عملیات هفتم اکتبر (15 مهر) طوفان الاقصی از سوی نیروهای مقاومت علیه دشمن صهیونیستی، پشتیبانی نظامی فوری از رژیم صهیونیستی که بالغ بر چند دهه بیشترین میزان کمک نظامی سالانه را از واشنگتن دریافت کرده، در دستور کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان های حقوق بشری به واشنگتن درباره ارسال مهمات به تل آویو

هشدار سازمان های حقوق بشری به واشنگتن درباره ارسال مهمات به تل آویو