مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 18:172023-11-11بين الملل

بشار اسد: سخن گفتن از راه حل دو دولتی اولویت نیست و فایده ای ندارد


رییس جمهور سوریه در سخنانی در نشست سران کشورهای عربی و اسلامی در ریاض گفت که اکنون زمان سخن گفتن از راه حل دو دولتی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بشار اسد رییس جمهور سوریه امروز (20 آبان) در نشست اضطراری سران کشورهای عربی و اسلامی در ریاض گفت که توافق اسلو در 32 سال پیش تاکنون تنها موجب بدتر شدن اوضاع فلسطینی ها شده است.

به نوشته خبرگزاری سانا، بشار اسد گفت که مسأله فلسطین محدود به غزه نیست، غزه مسأله اصلی و جوهری فلسطین و نشانه واضحی از درد و رنج های این ملت است.

او تأکید کرد که موضوع غزه در امتداد 75 سال جرم و جنایت صهیوینست ها است.

رییس جمهور سوریه در ادامه با اشاره به توافق اسلو در سال 1993 گفت که در 32 سال گذشته نه تنها آن توافق با شکست همراه شد، بلکه بر تجاوزات رژیم صهیونیستی افزود و مردم فلسطین را بیش از پیش تحت ظلم و سرکوب قرار داد.

بشار اسد همچنین گفت: اگر ابزار واقعی برای فشار نداریم، هر قدمی که برداریم یا سخنانی که ایراد می کنیم معنایی ندارد، سخن گفتن از راه حل دو دولتی و دیگر مسائل و جزییات علی رغم اهمیتی که دارد، در اولویت نیست و همگی می دانیم که این سخنان فایده ای ندارد .

او با اعتراض به مماشات برخی کشورهای عربی تأکید کرد: نرمش بیشتر اعراب مساوی است با خشونت و قتل عام بیشتر صهیونیست ها علیه ما، جنایت ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشار اسد: سخن گفتن از راه حل دو دولتی اولویت نیست و فایده ای ندارد

بشار اسد: سخن گفتن از راه حل دو دولتی اولویت نیست و فایده ای ندارد