مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 14:152023-10-31ورزشي

ستاد تخصصی اطلاع رسانی رویدادهای ورزشی در یزد تشکیل ‎شود


جانشین رییس شورای اطلاع رسانی استان گفت: برای تحول در اطلاع رسانی رویدادهای ورزشی لازم است که ستاد اطلاع رسانی مجزا برای رویدادهای مهم ورزشی تشکیل و برای رسانه ها، - ایسنا/یزد جانشین رییس شورای اطلاع رسانی استان گفت: برای تحول در اطلاع رسانی رویدادهای ورزشی لازم است که ستاد اطلاع رسانی مجزا برای رویدادهای مهم ورزشی تشکیل و برای رسانه ها، تولید محتوا و برای عموم مردم اطلاع رسانی انجام شود.

علی اکبر عزیزی در نشست شورای اطلاع رسانی استان که پیش از ظهر امروز سه شنبه با موضوع اطلاع رسانی حضور ورزشکاران یزدی در مسابقات آسیایی هانگژو تشکیل شد، گفت: با برنامه ریزی مناسب باید برای پوشش رسانه ای و اطلاع رسانی رویدادهای مختلف ورزشی که استان یزد میزبان است و همچنین حضور ورزشکاران در رویدادهای بین المللی ورزشی، اقداماتی فراتر از آنچه که در حال حاضر صورت می گیرد، انجام شود.

جانشین رییس شورای اطلاع رسانی استان افزود: اقداماتی باید صورت گیرد که از زمان اعزام و حتی قبل از اعزام و بازگشت از رویدادهای مهم بین المللی همچون بازی های آسیایی و المپیک، به طور گسترده اطلاع رسانی برای عموم مردم صورت گیرد.

وی یادآور شد: برای تحول در اطلاع رسانی رویدادهای ورزشی لازم است که ستاد اطلاع رسانی مجزا برای رویداد های مهم ورزشی تشکیل و برای رسانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد تخصصی اطلاع رسانی رویدادهای ورزشی در یزد تشکیل ‎شود

ستاد تخصصی اطلاع رسانی رویدادهای ورزشی در یزد تشکیل ‎شود