مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 19:252023-11-15بين الملل

پشت پرده مذاکرات بین المللی درباره غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ابراهیم امین سردبیر روزنامه لبنانی الاخبار در مقاله ای به پشت پرده محور های مطرح شده در مذاکرات بین المللی در خصوص تحولات غزه اشاره کرد و نوشت: - سردبیر روزنامه لبنانی الاخبار پشت پرده تلاش های آمریکا و برخی کشور های عربی طی رایزنی های دیپلماتیک در خصوص جنگ غزه را بررسی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ابراهیم امین سردبیر روزنامه لبنانی الاخبار در مقاله ای به پشت پرده محور های مطرح شده در مذاکرات بین المللی در خصوص تحولات غزه اشاره کرد و نوشت: تماس های محرمانه بین آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی دولت های عربی و منطقه ای نشان می دهد که این رژیم قصد دارد به جنگ خود در غزه ادامه دهد.

وی می افزاید: خارج کردن ساکنان غزه یکی از مهم ترین اهداف این جنگ به شمار می آید.

این در حالی است که عملیات تبادل اسرا به یکی از موانع این مذاکرات تبدیل شده و دشمن تلاش دارد به این وسیله زمان بیشتری برای جنگ فراگیر ضدغزه بخرد.

سردبیر الاخبار آورده است: بنا بر اطلاعات اعلامی از سوی منابع شرکت کننده در این تماس ها، دشمن صهیونیستی به آمریکا و کشور های اروپایی و عربی اطلاع داده که از خروج ساکنان نوار غزه به سمت منطقه کوچک المواصی واقع در جنوب غزه حمایت می کند و از سازمان ملل و دیگر سازمان های بین الم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده مذاکرات بین المللی درباره غزه

پشت پرده مذاکرات بین المللی درباره غزه