مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 15:052023-10-25اقتصادي

قطار شهری قم با تامین واگن مسافرگیری می شود +فیلم


شهردار قم از آماده بودن فاز نخست مترو برای افتتاح خبر داد و گفت: به محض تامین واگن و انجام تست گرم، ناوگان آماده مسافرگیری خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نشست پیگیری آخرین وضعیت پروژه مترو قم پیش از ظهر امروز با حضور معاون سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور، شهردار قم، رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای قم و مشهد، شهردار مشهد، مدیران عامل سازمان های قطار شهری قم و مشهد، معاونان شهردار قم و مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد.

در این جلسه چگونگی همکاری مدیریت شهری مشهد برای تامین قطار برای تست گرم و راه اندازی فاز نخست خط اول مترو مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

*استفاده از واگن های مترو مشهد برای تست گرم مترو قم پیگیری می شود سید سجاد انوشه معاون سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور در این نشست اظهار کرد: این جلسه با توجه به شرایط قم و محیا بودن زیرساخت های مترو قم برای افتتاح و استفاده از دپوی رام های قطار در شهرداری مشهد برای تست گرم مترو قم برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه نحوه تأمین قطارهای مورد نیاز شهرداری قم به جمع بندی رسیده و در حال تولید است، مطرح کرد: اگر مصوبه این جلسه به تحویل قطارهای مشهد به قم باشد، قطعاً قطارهای تولید شده برای قم به مشهد خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار شهری قم با تامین واگن مسافرگیری می شود +فیلم

قطار شهری قم با تامین واگن مسافرگیری می شود +فیلم