مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-20سياسي

کرمانشاه می تواند به قطب گردشگری سلامت تبدیل شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه از برنامه ریزی برای تدوین برنامه راهبردی توسعه گردشگری سلامت در استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه از برنامه ریزی برای تدوین برنامه راهبردی توسعه گردشگری سلامت در استان خبر داد.

داریوش فرمانی در سومین جلسه کمیته راهبردی گردشگری سلامت استان، اظهار کرد: استان کرمانشاه از توانمندی و ظرفیت ویژه ای در حوزه درمان برخوردار است و با توجه به هم مرز بودن با کشور عراق می تواند به قطب گردشگری سلامت تبدیل شود.

وی افزود: وجود امکانات زیرساختی و بیمارستان های با کیفیت بسیار مناسب و پزشکان متخصص و توانمند در تخصص های مختلف این شرایط را فراهم کرده که کرمانشاه بتواند به یک مرکز بزرگ گردشگری سلامت تبدیل شود.

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه ادامه داد: برای سامان دهی این حوزه تدوین برنامه راهبردی توسعه گردشگری سلامت استان و پیگیری برای اجرای برنامه ها در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: مدیریت و برنامه ریزی، تبلیغات و نمادسازی، توسعه زیرساخت ها و سرمایه گذاری، نظارت و سامان دهی و آموزش و توانمندسازی از جمله مواردی است که در این برنامه راهبردی باید مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه می تواند به قطب گردشگری سلامت تبدیل شود

کرمانشاه می تواند به قطب گردشگری سلامت تبدیل شود