مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-18سياسي

305 کانون فرهنگی هنری مسجد در میناب فعالیت می کنند


سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان گفت: 305 کانون فرهنگی هنری مسجد در میناب فعالیت می کنند.

- سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان: 305 کانون فرهنگی هنری مسجد در میناب فعالیت می کنند ایسنا/هرمزگان سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان گفت: 305 کانون فرهنگی هنری مسجد در میناب فعالیت می کنند.

اسلام خواجه یی امروز (بیست و هفتم آبان)، در نشست شورای فرهنگ عمومی میناب، با اشاره به اجرای طرح فرهنگی تربیتی تسنیم با محوریت حفظ 2 جز قرآن کریم ویژه اوقات فراغت تابستان امسال اظهار کرد: از مجموع 6 پایگاه قرآنی این طرح، سه پایگاه آن در شهرستان میناب (بخش های مرکزی، توکهور- هشتبندی و سندرک)، 2 پایگاه در بندرعباس و یک پایگاه نیز در بشاگرد دایر شده بود.

وی ادامه داد: طرح فرهنگی تربیتی تسنیم کانون های مساجد، یک طرح قرآنی بوده که با هدف تربیت حافظان قرآن کریم به صورت گسترده در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان در حال برگزاری است.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد هرمزگان همچنین با اشاره به فعالیت 305 کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان میناب اظهار کرد: کانون های مساجد میناب از ظرفیت مناسبی در حوزه های قرآنی، فرهنگی و هنری به ویژه قرائت و حفظ قرآن، سرود و تئاتر برخوردار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

305 کانون فرهنگی هنری مسجد در میناب فعالیت می کنند

305 کانون فرهنگی هنری مسجد در میناب فعالیت می کنند