مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 18:102023-10-25سياسي

افتتاح نمایشگاه هنری «آنگاه که رستگار شدم» در آبیک


نمایشگاه نقاشیخط نقش معلی با موضوع «رستگاری در 40 روز» و با عنوان «آنگاه که رستگار شدم» در فرهنگسرای باران شهرستان آبیک افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، در مراسمی که ظهر امروز با حضور حجت مددخانی فرماندار شهرستان آبیک و تعدادی از  اعضای شورای تامین شهرستان آبیک از جمله مرتضی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک، سرهنگ بهروز لامعی فرمانده انتظامی شهرستان آبیک و نیز مسعود میرزاپور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک، رمضان حیدری رییس اداره کتابخانه عمومی شهرستان، محمد گلیج استاد کشوری نقاشیخط، اساتید خوشنویسی و اصحاب رسانه در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری باران همراه بود، نمایشگاه نقاشیخط نقش معلی با موضوع رستگاری در 40 روز و با عنوان آنگاه که رستگار شدم افتتاح شد.

استاد محمد گلیج هنرمند ملی نقاشیخط در حاشیه این نمایشگاه و در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: 40 اثر بوم که با بهره گیری از رنگ روغنی، اکرلیک و جسو برجسته سازی خلق شده و از آیات الهی، اسماء الهی، ذکر و نام زیبای پیامبر اکرم(ص) است، در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده شده است.

وی با بیان اینکه یکی از آثار این نمایشگاه نماد زیبای اربعین است، افزود: سال گذشته این نماد برای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خلق شد و در یکی از برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه هنری «آنگاه که رستگار شدم» در آبیک

افتتاح نمایشگاه هنری «آنگاه که رستگار شدم» در آبیک