مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-12بين الملل

تردد هرگونه شناور در کانال آشور ممنوع شد


مسئول امور دریایی بنادر و دریانوردی استان گلستان از اعمال محدودیت تردد هرگونه شناور در کانال آشور منتهی به خلیج گرگان خبر داد.

- ایسنا/گلستان مسئول امور دریایی بنادر و دریانوردی استان گلستان از اعمال محدودیت تردد هرگونه شناور در کانال آشور منتهی به خلیج گرگان خبر داد.

محمد میرنژاد در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت علاج بخشی و احیای خلیج گرگان اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته شبانه روزی، عملیات آبگیری کانال اصلی آبرسان فازهای یک، دو، و سه پروژه لایروبی خلیج گرگان در جنوب دریای خزر آغاز شد.

وی با بیان اینکه با توجه به شروع آبگیری این کانال اصلی آبرسان و تنها بند کنترل رسوب و سیلاب در انتهای فاز سه، احتمال شکسته شدن و یا شستگی بند و خطر وقوع سیلاب در کانال اصلی آشور از مسیر دریا به خلیج گرگان طی چند روز آینده دور از انتظار نیست.

مسئول امور دریایی بنادر و دریانوردی استان گلستان به همه شناورهای متردد در کانال اعم از شناورهای شیلاتی، صیادی، تفریحی و نظامی بندرترکمن و دیگر مناطق خلیج هشدار داد: از هرگونه تردد گردشگری و ماهیگیری در داخل این کانال جداً خودداری کنند.

وی با اشاره به اطلاع رسانی روابط عمومی کارگاه لایروبی خلیج گرگان پیش از اقدام به آبرسانی، افزود: قطعاً اطلاعیه این کارگاه از طریق متولیان به زیرمجموعه اطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد هرگونه شناور در کانال آشور ممنوع شد

تردد هرگونه شناور در کانال آشور ممنوع شد