مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-08اجتماعي

اجرای طرح مدرسه محوری بر اساس زیست بوم منطقه ای در فارس


مدیرکل آموزش و پرورش فارس از اجرای طرح مدرسه محوری بر اساس زیست بوم هر منطقه در دستور کار مدارس استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس از اجرای طرح مدرسه محوری بر اساس زیست بوم هر منطقه در دستور کار مدارس استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدخلیل عسکری امروز، 17 آبان در نشست مشترک مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با شورای معاونین اداره کل در باشگاه فرهنگیان به صورت حضوری و رؤسای ادارات آموزش و پرورش استان به صورت برخط با بیان اینکه اقدامات متعددی از ابتدای سال تحصیلی جاری در استان انجام شده است، گفت: یکی از این اقدامات بحث طرح مدرسه محوری است که بر اساس زیست بوم هر منطقه در دستور کار مدارس استان قرار گرفته است.

وی با یادآوری اینکه استان فارس دارای 59 ناحیه، شهرستان و منطقه آموزشی، بزرگترین قطب آموزشی کشور است، افزود: به همین دلیل در ابتدای سال تحصیلی جاری با کمبود نیروی انسانی مواجه شدیم اما با همکاری همه جانبه مدیران، معلمان و سایر بخش ها توانستیم این مشکل را حل کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بر ضرورت تغییر و اصلاح ساختار تأکید کرد و گفت: با توجه به گستردگی استان فارس، انتظار تغییر و ارتقای اداره ارزیابی عملکرد استان به مدیریت از خواسته های ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مدرسه محوری بر اساس زیست بوم منطقه ای در فارس

اجرای طرح مدرسه محوری بر اساس زیست بوم منطقه ای در فارس