مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 19:052023-10-25سياسي

مهمترین گام پدافند غیرعامل «تهدیدشناسی» است


معاون امور آموزش و پژوهشی سازمان پدافند غیرعامل کشور مهمترین گام پدافند غیرعامل را در تهدیدشناسی توصیف کرد و گفت: تهدیدات دشمن نسبت به جمهوری اسلامی ایران به شکل سایبری و مردم محور در آمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، همایش پدافند شیمیایی امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، مدرسانی از شرکت مشاور پدافند غیرعامل کشور و مدیران ادارات و صنایع استان در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد.

این همایش با هدف فرهنگ سازی، ارتقای آمادگی و آموزش، معرفی پژوهش ها و فناوری های نوین هوشمند درصد و پایش تهدیدها برگزار شد.

کاهش آسیب پذیری ها، ارتقای مصونیت، تداوم کارکرد، مدیریت بحران های صنعتی تروریسم شیمیایی، افزایش تاب آوری و حفاظت از زیرساخت های حیاتی و حساس، برقراری امنیت در زنجیره تامین مواد شیمیایی (تولید، نگهداری، توزیع، حمل ونقل) از دیگر هدف های این همایش بود.

کلهر معاون امور آموزش و پژوهشی سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره بر لزوم زندگی به سبک پدافند غیرعامل، اظهار کرد: گام اول از منظر پدافند غیرعامل دارایی شناسی یا شناخت ارزش دارایی ها در حوزه مورد نظر است و گام دوم تهدیدهای متوجه این دارایی ها را باید شناسایی کرد و در گام سوم شناخت آسیب پذیری هایی است که در آن دارایی ها وجود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین گام پدافند غیرعامل «تهدیدشناسی» است

مهمترین گام پدافند غیرعامل «تهدیدشناسی» است