مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-05فرهنگي

صدرعاملی: «رهایی» اولین فیلم جدی دفاع مقدس سینمای ایران است


«رهایی» اولین فیلم جدی دفاع مقدس سینمای ایران است که من در اوایل جنگ در سال 1361 ساختم اما زمانی که تاریخ سینمای دفاع مقدس را بخوانیم، - صدرعاملی: رهایی اولین فیلم جدی دفاع مقدس سینمای ایران است رسول صدرعاملی گفت: رهایی اولین فیلم جدی دفاع مقدس سینمای ایران است که من در اوایل جنگ در سال 1361 ساختم اما زمانی که تاریخ سینمای دفاع مقدس را بخوانیم، اسم این فیلم نیامده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پروژه، شب اول از دومین دوره سلسله نشست های تخصصی با عنوان بر سینمای ایران چه گذشت به همت سازمان سینمایی سوره و به میزبانی امیر قادری با هدف واکاوی شیوه شکل گیری و مدیریت سینمای ایران پس از انقلاب اسلامی، 13 آبان ماه با حضور فریدون جیرانی، رسول صدرعاملی، مهدی فخیم زاده و مهدی سجاده چی در پردیس سینمایی آزادی برگزار شد.

امیر قادری میزبان برنامه در ابتدای نشست بیان کرد: سری نخست نشست بر سینمای ایران چه گذشت در ارتباط با سینمای دهه 60 بود و جلسات فارغ از مهمانان حالت انتقادی داشت.

در شب اول از فصل دوم به تحلیل سینمای ایران در دوره سازندگی یعنی دولت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی می پردازیم.

از سال 1372 با حضور مهدی فریدزاده در حوزه نظارت سینما، نسبت به دهه 60 مضامین تازه ای وارد سینما شد و فیلم های متفاوتی هم در آن سال ها ساخته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدرعاملی: «رهایی» اولین فیلم جدی دفاع مقدس سینمای ایران است

صدرعاملی: «رهایی» اولین فیلم جدی دفاع مقدس سینمای ایران است