مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 16:502023-11-15بين الملل

اینجا «چشمه خونین جهنم» است؛ ترسناک ترین استخر آب گرم جهان! (+عکس)


از 1300 سال قبل، در برخی منابع مکتوب ژاپنی به این چشمه به عنوان جایی شبیه به دنیای ترسناک زیر زمین اشاره شده است؛ به علاوه گفته می شود که آنجا شکنجه گاهی برای جوشاندن مردم تا سرحد مرگ بوده است.

- اینجا چشمه خونین جهنم است؛ ترسناک ترین استخر آب گرم جهان! (+عکس) از 1300 سال قبل، در برخی منابع مکتوب ژاپنی به این چشمه به عنوان جایی شبیه به دنیای ترسناک زیر زمین اشاره شده است؛ به علاوه گفته می شود که آنجا شکنجه گاهی برای جوشاندن مردم تا سرحد مرگ بوده است.

 در شهر بپو (Beppu) در کشور ژاپن، 9 چشمه آب گرم وجود دارد که هر کدام از نظر رنگ و ترکیب منحصر به فرد هستند و به طور قابل توجهی متفاوت از چشمه های آبگرم معمولی به نظر می رسند.

 در بین این 9 چشمه، چشمه موسوم به چوینویکه جیگوکو (Chinoike Jigoku) از همه عجیب تر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرادید؛ چشمه چوینویکه هم به لحاظ ترکیب، هم از حیث ظاهر و هم از جهت تاریخچه اش کاملا منحصر به فرد و استثنایی است.

ترجمه نام این آبگیر کوچک برکه خونین جهنمی است و وقتی ظاهر آن را ببینید و ویژگی هایش را بشناسید، بلافاصله تایید می کنید که نام درستی برایش در نظر گرفته شده است.

دمای آب این چشمه 78 درجه سانتیگراد است؛ دمایی که باعث می شود برکه خونین جهنمی بیشتر از اینکه شبیه یک استخر آب گرم باشد، به یک دیگ بزرگ پخت و پز شباهت داشته باشد! آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا «چشمه خونین جهنم» است؛ ترسناک ترین استخر آب گرم جهان! (+عکس)

اینجا «چشمه خونین جهنم» است؛ ترسناک ترین استخر آب گرم جهان! (+عکس)