مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-03سياسي

شورای وحدت بدنبال ایجاد همدلی بین جریان های انقلابی و کمک به تشکیل مجلسی قوی است


جلسه استانی شورای وحدت نیروهای انقلابی لرستان تشکیل و بر تقویت وحدت و همدلی بین نیروهای انقلابی و کمک به دولت و مجلس انقلابی برای رفع دغدغه های مردم تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیته اطلاع رسانی و رسانه شورای وحدت استان لرستان، نخستین جلسه استانی شورای وحدت در لرستان پس از تشکیل پارلمان استانی با حضور اعضا برگزار شد.

با توجه به دستور کار جلسه مبنی بر بررسی راه های حضور هر چه بهتر نیروهای انقلابی در انتخابات پیش روی مجلس، اعضای شورای استانی به بیان نقطه نظرات خود در این خصوص پرداختند.

شناسایی و معرفی کاندیداهای انقلابی و کارآمد از سوی شورای وحدت حجت الاسلام والمسلمین مرتضی محمدیان رییس شورای وحدت نیروهای انقلابی در استان لرستان در این راستا اظهار داشت: انتخابات پیش روی مجلس در آینده کشور نقش بسیار مهمی دارد و از این رو باید تلاش کنیم نمایندگانی انقلابی، کارآمد و متخصص وارد مجلس شوند.

وی با بیان اینکه احزاب، گروه ها و نیروهای انقلابی در این راستا وظیفه مهمی بر دوش دارند، افزود: در این راستا شورای وحدت بدنبال شناسایی نیروهای انقلابی و کارآمد برای انتخابات مجلس است و پس از بررسی شرایط کاندیداها از افرادی که شایستگی لازم را داشته و مقبولیت نیز در بین مردم داشته باشند، حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای وحدت بدنبال ایجاد همدلی بین جریان های انقلابی و کمک به تشکیل مجلسی قوی است

شورای وحدت بدنبال ایجاد همدلی بین جریان های انقلابی و کمک به تشکیل مجلسی قوی است