مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 17:502023-11-06سياسي

دومین رویداد ملی «جایزه امیر» برگزار می شود


دومین «رویداد جایزه امیر» با هدف تقدیر و تجلیل از داوطلبان جوان، جریان ساز و تاثیرگذار در حوزه های مختلف اجتماعی برگزار می شود.

- فائزه مهرورز، دبیر رویداد جایزه امیر در گفت وگو با خبرنگار جامعه خبرگزاری فارس ضمن اعلام خبر برگزاری دومین رویداد ملی جایزه امیر، در تشریح اهداف این رویداد، اظهار داشت: حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و فعالیت های داوطلبانه، شناخت و معرفی آرمان جوان شهید، معرفی توانمندی ها و فعالیت های اجتماعی اثر گذار جوانان، جریان سازی فعالیت های داوطلبانه و ایجاد انگیزه و امید در جامعه دختران و پسران جوان، ارزش آفرینی از فعالیت داوطلبانه و معیارهای انسان دوستی، آزاد منشی، استقامت،بروز وحدت و ارتقای هویت ملی نسل جوان اصلی ترین اهداف برگزاری این رویداد هستند.

مهرورز جایزه امیر را در نخستین سال برگزاری جریان ساز توصیف کرد و ادامه داد: این رویداد به گرامیداشت نام شهید جهادگر امیر محمد اژدری نام گذاری شده و در تلاش است با تجلیل از جوانان داوطلب فعال و گروه های پویا در حوزه آسیب های اجتماعی در سطح کشور به ترویج فعالیت های داوطلبانه بپردازد.

دبیر رویداد جایزه امیر از تمامی فعالان این حوزه برای شرکت در این رویداد دعوت کرد و گفت: افراد متقاضی می توانند از طریق احراز هویت و ثبت مستندات در سامانه اختصاصی جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین رویداد ملی «جایزه امیر» برگزار می شود

دومین رویداد ملی «جایزه امیر» برگزار می شود