مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:002023-10-29اقتصادي

رسیدگی به مشکلات 9 واحد تولیدی در استان آذربایجان غربی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، ناصر عتباتی رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان به جنایت های ددمنشانه رژیم صهیونسیتی اشاره و گفت: - مشکلات 9 واحد تولید در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان آذربایجان غربی مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، ناصر عتباتی رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان به جنایت های ددمنشانه رژیم صهیونسیتی اشاره و گفت: در چند روز اخیر شاهد جنایت های غیر قابل توصیف رژیم غاصب، کودک کش و جلاد هستیم که تمام اصول انسانی و اخلاقی را زیر پا گذاشته و ناجوانمردانه خون بی گناهان را روی زمین می ریزد و امیدوارم هرچه زودتر شاهد فروپاشی این رژیم منحوس باشیم.

رییس کل دادگستری استان در ادامه با تشکر از زحمات و تلاش های مجموعه مختلف خاصه استاندار و مجموعه تحت امر که به توسعه و بهبود اشتغال استان کمک می کنند تاکید کرد: در بحث توسعه استان و حمایت از واحد های تولیدی هر چقدر تلاش کنیم باز کم است و باید جهشی امور را پیش برد تا جبران عقب ماندگی ها شود.

عتباتی  گفت: مشکل 9 واحد تولیدی در این جلسه مطرح می شود امید است همه مدیران اجرایی، دستگاه های نظارتی و مدیران قضایی و بانکی به رفع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مشکلات 9 واحد تولیدی در استان آذربایجان غربی

رسیدگی به مشکلات 9 واحد تولیدی در استان آذربایجان غربی