مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-08اجتماعي

پاکسازی طبیعت توسط 80 محکوم به مجازات جایگزین حبس


امروز طرح پاکسازی راه های مواصلاتی شهرستان رزن به منظور پاکسازی محیط زیست حاشیه جاده محور رزن به آوج توسط محکومان به مجازات جایگزین حبس و نیز تعدادی از کارکنان سطح ادارات شهرستان رزن با حضور جمعی از مسئولان انجام شد.

- ایسنا/همدان امروز طرح پاکسازی راه های مواصلاتی شهرستان رزن به منظور پاکسازی محیط زیست حاشیه جاده محور رزن به آوج توسط محکومان به مجازات جایگزین حبس و نیز تعدادی از کارکنان سطح ادارات شهرستان رزن با حضور جمعی از مسئولان انجام شد.

رییس دادگستری شهرستان رزن در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از برنامه های دادگستری استان همدان استفاده از خدمات محکومان به مجازات جایگزین حبس بوده که در همین رابطه امروز با کمک 70 تا 80 نفر از این افراد و نیز تعداد 120 نفر از کارکنان دستگاه های مختلف شهرستان حاشیه جاده محور رزن به آوج پاکسازی شد.

وحید آرمان افزود: این محکومان با اجرای این برنامه پاکسازی به بسیاری از افراد که اقدام به رهاسازی زباله خود در محیط زیست می کنند، یاد دادند که باید در حفظ و نگهداری محیط زیست کوشا بوده و همچنین افراد بی اعتنا به محیط زیست در رفتار خود باید تجدیدنظر داشته باشند.

وی یادآور شد: این افراد مرتکب جرائم بسیار خُرد شده یا سوءسابقه نداشته و باید مجازات خود به صورت حبس یا جریمه نقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی طبیعت توسط 80 محکوم به مجازات جایگزین حبس

پاکسازی طبیعت توسط 80 محکوم به مجازات جایگزین حبس