مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 21:302023-11-06دانش

دانشجویان با یادگیری اصول مقاله نویسی جایگاه علمی خود را ارتقاء بخشند


کارگاه آموزش گام به گام «مقاله نویسی» به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی و با همکاری مرکز آموزش های آزاد دانشگاه حضرت معصومه (س)، با حضور بیش از50 نفر از دانشجویان روزهای 8 و 15 آبان ماه 1402 به مدت 4 ساعت برگزار شد.

- ایسنا/قم کارگاه آموزش گام به گام مقاله نویسی به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی و با همکاری مرکز آموزش های آزاد دانشگاه حضرت معصومه (س)، با حضور بیش از50 نفر از دانشجویان روزهای 8 و 15 آبان ماه 1402 به مدت 4 ساعت برگزار شد.

  در این کارگاه مونا جامی پور دانشیار دانشگاه حضرت معصومه (س)، با تاکید بر اهمیت مقاله نویسی و جایگاه آن در پژوهش عنوان کرد: در دنیای امروز علم قدرت است و هسته اصلی هر حوزه علمی پژوهش است و داشتن مهارت در مقاله نویسی و نشر دستاورهای حاصل از پژوهش در توسعه دانش بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، وی در ادامه اظهار کرد: اکثر دانشجویان از مزایای چاپ مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی آگاه هستند، اما به علت عدم مهارت و دانش کافی در مورد اصول نگارش مقاله، در این زمینه با مشکلاتی مواجه می شوند ولی با حضور در این نوع کارگاه ها می توانند اصول و چارچوب مقاله نویسی را بیاموزند و جایگاه علمی خود را ارتقا بخشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان با یادگیری اصول مقاله نویسی جایگاه علمی خود را ارتقاء بخشند

دانشجویان با یادگیری اصول مقاله نویسی جایگاه علمی خود را ارتقاء بخشند