مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 15:002023-10-23سياسي

حضور 9 هیات تجاری صربستانی در استان مرکزی


معاون اجرایی و بین الملل اتاق بازرگانی اراک گفت: 9 هیات تجاری از کشور صربستان در سفری سه روزه به استان مرکزی، با فعالین اقتصادی و شرکت های دانش بنیان این استان دیدار و مذاکراتی دارند.

- ایسنا/مرکزی معاون اجرایی و بین الملل اتاق بازرگانی اراک گفت: 9 هیات تجاری از کشور صربستان در سفری سه روزه به استان مرکزی، با فعالین اقتصادی و شرکت های دانش بنیان این استان دیدار و مذاکراتی دارند.

سعید بیگ زاده، اول آبان ماه در حاشیه بازدید کاردار سفارت صربستان و هیئت تجاری این کشور از استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به هماهنگی هایی که اتاق بازرگانی اراک با سفارت صربستان در ایران و سفارت جمهوری اسلامی در صربستان انجام داد، خوشبختانه توانستیم یک هیاتی را از استان وویوودینا صربستان هماهنگ و برنامه ریزی کنیم تا بازدیدی از استان مرکزی داشته باشند.

وی با بیان اینکه استان وویوودینا یکی از استان های مهم صربستان است گفت: این هیئت تجاری در زمینه های کشاورزی و تکنولوژی های تولید حرف های زیادی برای گفتن دارند.

بیگ زاده ادامه داد: اتاق بازرگانی اراک از سال های گذشته با صربستان مراوداتی داشته و این مراودات منجر به تفاهم نامه هایی با هیات های مختلف و اتاق صربستان و استان وویوودینا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 9 هیات تجاری صربستانی در استان مرکزی

حضور 9 هیات تجاری صربستانی در استان مرکزی