مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 23:052023-10-24بين الملل

منابع آگاه: سازمان رزم مقاومت فلسطین با وجود بمباران بی وقفه مستحکم باقی مانده است


بیش از 18 روز از عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین می گذرد و با وجود حملات بی وقفه رژیم صهیونیستی که بنا بر گزارش مقامات فلسطین 50 درصد نواز غزه را به نابودی کشانده، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - یک منبع آگاه در جبهه مقاومت اسلامی به تسنیم گفت که حملات رژیم باوجود تخریب گسترده مناطق مسکونی نتوانسته حتی نیم درصد از توان سازمان رزم حماس را هدف قرار دهد.

یکی از مقامات ارشد حماس در اوایل درگیری های اخیر شمار رزمندگان مقاومت فلسطین در غزه را بیش از 40 هزار نفر اعلام کرده و گفته بود که در عملیات طوفان الاقصی حداکثر 2 هزار نفر از این رزمندگان شرکت داشتند.

در حالی که در روزهای اخیر مقامات صهیونیست مدعی ضربه به مقرهای حماس و برخی از فرماندهان آن شده اند اما این منبع آگاه با رد ادعای صهیونیست ها درباره ضربه به قوا و فرماندهان حماس به تسنیم گفت که شمار شهدای رزمی مقاومت تا اوایل این هفته کمتر از 200 شهید بوده است.

این منبع تصریح کرد که مقاومت اسلامی در وضعیت کامل مقابله با هرگونه تجاوز ارتش رژیم صهیونیستی به غزه است و از توانمندی لازم برای نابودی دشمن برخوردار است.

وی ادامه داد که تونل ها و تاسیسات مقاومت در این حملات صهیونیست ها آسیب ندیده و با در اختیار داشتن موشک های ضدزره و دیگر ادوات دفاع، آماده ادامه جنگ طولانی مدت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع آگاه: سازمان رزم مقاومت فلسطین با وجود بمباران بی وقفه مستحکم باقی مانده است

منابع آگاه: سازمان رزم مقاومت فلسطین با وجود بمباران بی وقفه مستحکم باقی مانده است