مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 21:402023-10-31ورزشي

مدال آوران پاراآسیایی هانگژو مورد استقبال استاندار و مردم کرمان قرار گرفتند


مراسم استقبال از مدال آوران کرمانی مسابقات پاراآسیایی هانگژو امشب 9 آبان ماه با حضور استاندار، مسئولان استانی و حضور پرشور مردم در فرودگاه کرمان برگزار شد.

- ایسنا/کرمان مراسم استقبال از مدال آوران کرمانی مسابقات پاراآسیایی هانگژو امشب 9 آبان ماه با حضور استاندار، مسئولان استانی و حضور پرشور مردم در فرودگاه کرمان برگزار شد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این مراسم با اشاره به ظرفیت های قابل توجه استان در حوزه ورزش افزود: در حال حاضر استان دارای چند تیم لیگ برتری و باشگاه فعال بزرگ است و جزو معدود استان های کشور به شمار می رود که در حوزه های مختلف ورزشی سرمایه گذاری خوبی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه چند زمین و مجموعه بزرگ ورزشی تا پایان سال در استان کرمان افتتاح می شود، بیان کرد: کویر کرمان یکی از ظرفیت های قابل توجه استان است که موجب جذب گردشگر و ورزشکاران شده و کمپ های مختلفی به صورت فصلی در استان دایر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دوره از مسابقات پاراآسیایی 11 ورزشکار و یک مربی و کمال جوانمرد به عنوان سرپرست کاروان استان کرمان در رقابت های ورزشی، 13 مدال رنگارنگ سهم استان کرمان شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال آوران پاراآسیایی هانگژو مورد استقبال استاندار و مردم کرمان قرار گرفتند

مدال آوران پاراآسیایی هانگژو مورد استقبال استاندار و مردم کرمان قرار گرفتند