مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-16سياسي

رییس جمهور 15 پروژه آبرسانی و برق رسانی چهارمحال و بختیاری را افتتاح کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری، - 15 پروژه آبرسانی و برق رسانی به صورت متمرکز با حضور رییس جمهور در استان چهارمحال و بختیاری افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری، مجموعا 15 پروژه آبرسانی و برق رسانی در این استان به صورت متمرکز افتتاح شد.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری در این آیین اظهار داشت: امروز علی رغم اینکه فصل کار در این استان محدود است، با تلاش و کار شبانه روزی، تامین آب شرب پایدار برای 65 درصد استان چهارمحال و بختیاری صورت می گیرد.

وی ادامه داد: استان چهارمحال و بختیاری با اینکه سرچشمه سه رود بزرگ و تامین کننده 11 درصد منابع آب کشور است، تنش آبی داشت و 200 روستا به وسیله تانکر آبرسانی می شدند.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با طرح هایی که از مدت ها پیش شروع شده بود و با تزریق اعتبار سفر اول ریاست جمهور، جان تازه ای گرفته بود، امروز شاهد هستیم که با دست ریاست محترم جمهور طرح های آبرسانی استان افتتاح خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور 15 پروژه آبرسانی و برق رسانی چهارمحال و بختیاری را افتتاح کرد

رییس جمهور 15 پروژه آبرسانی و برق رسانی چهارمحال و بختیاری را افتتاح کرد