مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-08اقتصادي

اعطای تسهیلات مسکن به آسیب دیدگان زلزله اوز


مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه موضوع پرداخت تسهیلات و وام های کم بهره برای آسیب دیدگان زلزله اوز در دستور کار مسئولان قرار دارد، - ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه موضوع پرداخت تسهیلات و وام های کم بهره برای آسیب دیدگان زلزله "اوز" در دستور کار مسئولان قرار دارد، گفت: با تصویب نهایی و تأمین اعتبارات و با همکاری بانک ها این موضوع در اولویت قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعلیرضا حمیدی امروز، 17 آبان در دیدار با محمد محمدی، فرماندار شهرستان اوز در راستای بررسی و پیگیری مشکلات مناطق آسیب دیده در زلزله اخیر به بررسی اقدامات در این شهرستان برای تأمین مسکن آسیب دیدگان پرداخت.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس در این نشست با اشاره به ارزیابی های انجام شده توسط کارشناسان بنیاد مسکن تصریح کرد: تاکنون برای دفعات مختلف کارشناسان بنیاد مسکن فارس و کشور در مناطق آسیب دیده شهرستان اوز حضور داشته اند و کار ارزیابی را با دقت انجام داده اند.

وی بیان کرد: موضوع پرداخت تسهیلات و وام های کم بهره برای آسیب دیدگان این شهرستان در دستور کار مسئولان قرار دارد و با تصویب نهایی و تأمین اعتبارات و با همکاری بانک ها این موضوع در اولویت قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات مسکن به آسیب دیدگان زلزله اوز

اعطای تسهیلات مسکن به آسیب دیدگان زلزله اوز