مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 13:362023-11-17اقتصادي

خرید و فروش دام بدون پلاک ممنوع است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی باباپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق قانون و دستورالعمل های ابلاغی خرید، فروش، حمل و نگهداری دام زنده صرفا با نصب پلاک معتبر و ثبت مشخصات دام زنده در سامانه های مربوطه مجاز است و هرگونه خرید و فروش و جابجایی دام زنده فاقد پلاک ممنوع است.

پلاک کوبی بیش از 3 میلیون راس دام در استان اردبیل وی افزود: هویت گذاری دام های سبک و سنگین استان جزو اولویت های اساسی بخش امور دام استان است، به گونه ای که این هویت گذاری از سال 98 شروع شده و تا اواسط سال 1402 بیش از 3 میلیون و 380 هزار راس دام سبک و سنگین در استان پلاک کوبی شده اند.

مدیرامور دام سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل خطاب به دامداران گفت: هر دامداری که اقدام به پلاک کوبی دام سبک و سنگین خود بکند قطعا خدمات مطلوب و قابل قبولی را دم درب دامداری دریافت خواهد کرد.

باباپور ادامه داد: درصورتی که دام های این دامداران به سرقت برود چون پلاک کوبی وشناسنامه دار است به محض شناسایی در کمترین زمان ممکن به صاحب اصلی خود بازگردانده خواهد شد زیرا این مشخصات در سامانه ثبت شده و مالک آن نیز مشخص است.

  پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید و فروش دام بدون پلاک ممنوع است

خرید و فروش دام بدون پلاک ممنوع است